Ympäristösertifikaatti Hyvinkään Lämpövoima Oy:lle

24.01.2002 Tiedote

Hyvinkään Lämpövoima Oy: lle on myönnetty joulukuussa 2001 koko yrityksen toiminnan kattava ympäristösertifikaatti. Yhtiön ympäristöjärjestelmä on dokumentoitu ISO 14001 standardin vaatimusten mukaisesti. Sertifikaatin myönsi DNV Certification Oy. Jo aikaisemmin yhtiö on saanut ISO 9001 mukaisen laatusertifikaatin.

Ympäristöasioista huolehtiminen on keskeinen osa laadukasta ja tuloksellista toimintaamme. Yhtiö koko henkilökunnan voimin pyrkii parantamaan jatkuvasti ympäristöasioiden hoidon tasoa ja tekee tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa asioiden kehittämiseksi.

Ympäristöasiat otetaan huomioon kaikissa toimintaprosesseissa. Päätavoitteita ovat päästöjen ja jätemäärien vähentäminen, jätteiden tehokas lajittelu ja taloudellinen hyötykäyttö.

Ympäristöjärjestelmän rakentamisessa on ollut mukana koko henkilökunta. Tällä on myös varmistettu kaikkien sitoutuminen ympäristönsuojelun tason jatkuvaan parantamiseen. Järjestelmän rakentaminen aloitettiin vuonna 1998 ja ympäristöohjelma käynnistettiin vuonna 2000.