TIEDOTE E-LASKU- JA SUORAMAKSUASIAKKAILLEMME

Marraskuun kaukolämpölaskut ovat lähteneet tulostuspalvelussamme virheellisesti paperitulosteina. Mikäli käytössänne on OmaPosti, on laskunne ohjautunut sinne.

Laskut eivät ole menneet verkkopankkiinne vaikka laskun tilisiirto-osassa näkyy teksti: "Olkaa hyvä ja hyväksykää tämä lasku verkkopankissanne".

Pahoittelemme e-lasku- ja suoramaksuasiakkaillemme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Seuraavat laskut tammikuun alussa lähtevät normaalisti e-laskuina ja suoramaksulaskuina.

Asiakkaalta tämä ei vaadi toimenpiteitä. Lisätietoja asiakaspalvelustamme puh. 019-4580 215 (ma-to klo 9-15 ja pe klo 9-12.15)