Hyvinkään Lämpövoiman brändi uudistuu
HLV hehkuu nyt uudella tavalla!
Hyvinkään Lämpövoiman brändiuudistus pohjautuu yhteistyöhön henkilöstömme ja asiakkaidemme kanssa. Pyrimme siihen, että toteutunut uudistus kuvastaa parhaalla mahdollisella tavalla asiakkaidemme mielikuvia ja toiveita. Toteuttamamme asiakaskyselyn perusteella oli selvää, että kantava voimamme on lämpö – sekä lämpötuotteissa että meistä välittyvässä vuorovaikutuksessa. Uudistunut brändimme rakentuukin lämpötuotteiden ja lämpimien ajatusten ohella asiantuntevasta henkilöstöstä, asiakkaiden luottamuksesta, innovatiivisesta otteesta, vuosien kokemuksesta, paikallisuudesta ja vastuullisuudesta.
Silminnähden lämmin
Uusi hehkuva ilmeemme vastaa visuaalisesti vihreitä arvojamme. Elämme vihreitä arvoja kunnioittaen ja ekologista lämpöä tuottaen – Teemme myös jatkuvasti töitä uusien, vastuullisten ratkaisujen kehittämiseksi sekä ympäristöystävällisten valintojen ja energiansäästövinkkien jakamiseksi. Halusimme uudistuneen brändimme heijastelevan myös vahvasti sitä hyvää ja lämmintä energiaa, joka virtaa myös jokaisessa Hyvinkään Lämpövoima Oy:n tekijässä. Lisäsimme lämpöä visuaaliseen ilmeeseemme lämpimillä lisäväreillä, jotka kuvastavat lämmintä asiakaspalveluasennettamme ja auttamisen halua.
Arvojamme viestivä logo
Uudistettu logomme viestii arvoistamme, jotka ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Logon vihreä väri kertoo vastuullisuudesta – Kaikki toimintamme tapahtuu aina ympäristön ehdoin. Puhekuplaa muistuttava elementti logon taustalla kuvastaa asiakaslähtöisyyttämme sekä toimintamme vuorovaikutteisuutta. Logomme pyöreä muotokieli ja siinä esiintyvät pienet kirjaimet yrityksemme nimen lyhenteessä ovat valintoja, jotka kertovat meidän olevan olemassa asiakkaitamme varten sekä helposti lähestyttävissä. Yrityksemme nimen tuttuun kirjainlyhenteeseen (HLV) muotoiltu kirjaisin vakuuttaa toimintamme sujuvuudesta sekä luotettavuudesta. Pisteenä v:n päällä on vanhan logon historiaa kunnioittava, vihreä lehtielementti.
Asiakasystävälliset verkkosivut
Ensi viikolla (vk 23) avautuvat täysin uudistetut verkkosivumme, jotka nekin pohjautuvat asiakkaidemme toiveiden ja kehitysideoiden kuunteluun. Sivustomme suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota käyttäjäystävällisyyteen – Haluamme tarjota asiakkaillemme vain hyviä kokemuksia, jonka vuoksi suunnittelimme sivuston, joka on mahdollisimman selkeä, helppokäyttöinen ja toimii moitteettomasti mobiilissa. Eri kohderyhmämme otamme huomioon tarjoamalla omat sisääntuloväylät kodeille, yrityksille ja yhteisöille sekä taloyhtiöille. Lopputuloksena HLV:n sivusto tukee uudistunutta ja asiakaslähtöistä brändiä sekä toimintatapaamme, jonka keskiössä ovat hyvä palvelu sekä helppo ja huoleton asiointi.