Kaukolämmön palvelut
Kaukolämpöön kuuluvat palvelut lisäävät asumisen mukavuutta. Lämminhenkiset asiantuntijamme takaavat huolettomat lämmityspalvelut.
Lämminhenkisiä ja huolettomia lämmityspalveluita
Helppous ja huolettomuus – kaukolämpö lämmittää kiinteistösi ja käyttövetesi 24/7 vuoden jokaisena päivänä
Ympäristöystävällinen lämpö – huolehdimme puolestasi lämmön hiilineutraaliustavoitteiden saavuttamisesta
Voit hyödyntää asiantuntemustamme energia-asioissa – säästä energiaa ja rahaa
Lämmön toimitusvarmuus 99,99 %
Tiedotamme sinua vika- ja häiriötilanteista ja hoidamme ne puolestasi
Asiakaslaitteiden maksuton tarkastus – toimivuutta ja turvaa laitteillesi
Online-palvelussamme asioit nopeasti ja vaivattomasti vuorokauden ympäri
Tukenasi on luotettava ja paikallinen toimija
Lämmitysmuodon valintaan vaikuttavat asiat | Kaukolämpö Hyvinkäällä | Muu lämmitysmuoto |
---|---|---|
Sitoutuminen hiilineutraaliin energiantuotantoon | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Vastuu häiriöttmästä energiantuotannosta 24/7 ympäri vuoden | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Teknologian valinta, laitehankinnat, kilpailutus, takuuasiat | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Asennus ja käyttöönotto | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Ylläpito, huolto ja tehokkaan tuotannon ylläpito | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Energian tuotantoon ja jakeluun liittyvän teknologian päivitys | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Skaalautuminen kiinteistön muuttuviin tarpeisiin | Sisältyy hintaan | Asiakkaan selvitettävä |
Erilaisiin käyttäjätarpesiin skaalautuminen | Sisältyy hintaan | Asiakkaan selvitettävä |
Käyttökokemuksen jatkuva parantaminen | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Energiansäätö- ja energiatehokkuusneuvonta | Sisältyy hintaan | Asiakkaan selvitettävä |
Online-palvelut | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
24/7 vikapäivystys | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Olosuhdepalvelut - sisäilmaolosuhteiden seuranta ja säätö | Uusia palveluita | Asiakas vastaa |
Kiinteistön tuottaman ylimäärälämmön myynti, kulutusjousto | Uusia palveluita | Ei ilman kl-verkkoa |
Asiakaslaitteiden asennus | Uusia palveluita | Asiakas vastaa |
Asiakaslaitteiden huoltopalvelut | Uusia palveluita | Asiakas vastaa |
Alustatalouden ja kiertotalouden ratkaisujen kautta Suomen ympäristötavoitteisiin osallistuminen | Sisältyy hintaan | Asiakas vastaa |
Asiakaslaitteiden neuvonta ja tarkastus
Oletko asennuttamassa lämmönjakokeskusta ja siihen liittyviä laitteistoja uudisrakennukseen tai uusimassa olemassa olevaa lämmönjakokeskusta? Palvelemme asiakaslaitteiden asennuksiin ja tarkastuksiin liittyvissä asioissa maksutta. Lue mitä asioita sinun tulee ottaa huomioon suunnitteluun ja asennuksiin liittyen tai kysy neuvoa asiantuntijoiltamme.
Asiakaspalvelu- ja neuvonta
Askarruttaako jokin asia kaukolämpöön liittyvä kysymys tai tarvitset apua lämmityslaitteistojen käyttöön liittyen? Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa kaukolämpöön liittyvissä kysymyksissä. Tarvittaessa autamme sinua paikan päällä esimerkiksi lämmönjakokeskuksen käytönopastuksen muodossa.
Vikailmoitukset 24/7
Vikailmoituspalvelu tarjoaa asiakkaille lämmityslaitteiden vikaantuessa puhelimitse tai paikan päällä tapahtuvan neuvonnan sekä tarvittaessa ensiapuna annettavien pienten korjaus- ja huoltotöiden suorittamisen ympäri vuorokauden.
Soita 019 485 261
Online-palvelu
Palvelussamme voit tarkkailla lämmönkulutustasi, muuttaa yhteystietojasi, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sekä selailla sopimus- ja laskutietojasi.